onsdag 3 februari 2010

Bebis på gång...

Var på ultraljud idag och besiktigade det lilla underverket ...gick igenom utan anmärkning. Står faktiskt så... UA - Normalt...

Varit på ett sk nupptest tidigare och då var det ultraljud med men idag känns det annorlunda. Haft en såndär skön klump i halsen hela dagen på jobbet. Det va otroligt skönt förra gången med men på något sätt kände jag att man skulle känna på något förväntat sätt och jag kunde inte riktigt känna något mer än att jag givetvis va jävligt lättad och glad att det levde och verkade välmående.

Men nu var det med en stor lättnad och faktiskt lite stolthet ...blir så varm när jag tänker på min Malin med, blir lixom stolt och känner mej mer "connectad" med henne.

Första barnet för mej så givetvis väldigt stort och lite skrämmande men ska göra allt för att bli en bra far.

Puss på dej "Love-Lee" eller "Lennon" ...eller vilket namn du nu än får !

Inga kommentarer: